ÄP :)

nu sitter jag och kollar på oth ;P
tvär är det inte så roligt just nu, är det sorgligaste avsnittet i hela serien än så länge :( det är i sexans säsong avsnittet är... :/

idag jag och tjejerna varit på ÄP :D
tredje gången jag äter där i hela mittt liv.
jag åt kebab idag, alla andra åt kycklingrulle, kebabrulle, cadino, monaco och 2 styken åt en pizza med typ en kebabtallrik på var det ;)
haha alla var nog ganska nöjda tror jag då.

ska fortsätta nu till det sorgsna oth :)
hejdå :D



vi firade fanny födelsedag och bjöd hon på mat :P

Kommentarer
Postat av: Agnees ;p

De ävsnittet är grymt sorligt ;/ när Q dör och har begravning!

2009-03-12 @ 18:18:33
Postat av: Fanny :))

älskar er så himla mycket! <33333

2009-03-12 @ 18:37:40
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0