onsdag/torsdag

igår var det ju som sakt CT på korpen med Ajda_bonn! :D
det var en ny ledare denna gång ;>
Siv hette hon.
Hon hade tydligen varit ledare förr på pump, en annan sak på korpen.
Också har jag sett hon träna själv på korpen med.
Men i alla fall så skrek hon hela tiden, Jobbba på! Taaaa iiiiii dåååååå! BRA JOBBAT TJEJER! KOM IGEN, ni orkar edt sista!
också en gång vila jag i en jobbig station typ nån sekund, ådå sa hon högt, jag ser dig allt, jobba på! alltså inte argt, hon var ju jätta bra som tränare!
man vart helt pepp av hon alltså ;>
så nu känner jag lite träningsverk i hela min kroppp ju..
men iaf på avlappningen/stretchingen så typ börja hon med värsta core passet, typ plankan, situps, sneda situps åsså en sak då man satt på rumpan å höll upp benen å armarna i typ 1 minut samman lakt!
men hoppas hon kommer någon mer gång.
men det är klar, Karin och Martina är ju med jätta bra.

sen for jag hem och pluggade en massa SO och engleskan.
hade ju prov och det.
På engelskan hade jag 22/23 poäng.
Sen så på so:n på provet så gjorde vi grupprovet ju, ådå var jag med Carro, David och Rebecca. det gick mycket bra, hoppas jag i alla fall.
sen så hade vi slöjd, dörren var öppen så jag gick in några minuter innan vi började, åsså sen då Simon kom sa han: hur fick du dig in? :O
då sa jag: genom dörren? åsså ett frågeteckensmin.
men jag tänkte jobba mkt då så jag jobbade hela lektion eftersom jag skulle gå efter lektionen hade varat i 20 minuter.
Jag for då på en fotokurs med Matilda, Jossan, Anna och Elina.
vi kollade igenom alla våra bilder på kameran också fikade vi medans.
sen vid halv 6 for vi hem.

Nu har jag precis ätit kyckling och ris.
Ska följa mamma kanske till Bettan om jag vill.
vart ett långt inlägg ;P
men ska dra nu, hejdå :)

/Johannnna :D

Kommentarer
Postat av: Ida

men jag har typ träningsvärk tillochmed i fotlederna. fast det kan ju bara från koppningen oxå ;P

2009-03-19 @ 20:20:49
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0