fruktsallad

nu går jag tillbak till i fredags.
det var en härlig dag det med en god fruktsallad lite innan så ska det låta och let´s dance.
jag gjorde såklart det mesta som var gott, och ida och julia lite.
Therra bara lata sig vid TV:n :)
vi gjorde en supergod fruktsallad med hallon, bananer, äpplen, blodapelsiner, mandariner och vaniljsås till det ;P Jag tog massa fina bilder medans vi gjorde allt detta.
Ida har då gjort ett collage av det som ni ser. :)


det är före allt kom i skålen, då frukten kom i skålen, då såsen kom i skålen, och sen första tugan, när det nästan var slut, då det var slut och då jag var nöjd :D å sen 3 till fina bilder :D

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHA så nice!!

2009-03-08 @ 15:24:07
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0