glömt säga en sak :)

allltså, jag har ju glömt säga en jätte viktig sak :o
eller ja, det är i alla fall cooolt!
i tisdags då jag var på Core så var det hela 13 personer som var och tränade.
och Karin som var ledare då, så 14 stycken var där :)
det är då lugnt rekord för den träningen som endast vara i 30 minuter.
det hade jkunnat vara mer om therese och rebecca med kom, men dom kunde inte, då hade vi varit 16 stycken, åsså vet jag inte om julia och hanna brukar vara där eller om det bara är en sak som händer få gånger, det är något man kan undra ;d haha ;)


jag är smart, jag vet :p

Kommentarer
Postat av: Ida

eeh, ja very clever! tror julles visit där bara ver en engångsförseelse då jag halvt tvingade henne hehehe :P

2009-03-13 @ 17:28:13
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: therese

aa, ja vet, värsta rekord :) synd som attan att jag inte kunde va me :/

2009-03-13 @ 18:44:23
URL: http://theresebrytner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0