helgen är över!

hej, ja ghar egentligen inte tid med detta för det är så mkt bra på tv nu :)
men om vi säger såhär, jag har varit på skotertävling på lördag och fredag med som ni vet :)
Lördagen var det bankett, då skämde jag och Hilda ut oss inför petter och niklas nårsa kan jag säga! om ni vill veta vad det handlar om så sät till, men ni kanske ändå inte fattar det, men ändå jätte roligt. tyvär så missa elina det för hon gick just till mats då som var i puben!
men i alla fall så har det varit skit roligt i helgen.
önskade att aldrig lördagen skulle ta slut!
början på banketten var jobbig, men senn till natten vart det kul!
jag kom hem lite innan 3, somnade snabbt och sov länge idag.
när jag vakna så åt jag, sen for jag till nisch med mamma å pappa, ida å hela hennes "gamla" släkt var där, vi gav dom lite sällskap.
Nu så ser jag på gossip girl och innan det one tree hill.
sart börjar wipeout ch sen sanningens ögonblick!
men nu blire tv, hejs!

/Johannna ;>

Kommentarer
Postat av: Matilda;)

Du får berätta imorgon på hembaket ;D!

2009-03-22 @ 20:31:22
Postat av: madde

hahah, berätta för mig? ;DD lär ju påminna dig i skolan ett par gånger ;)

synd att jag inte fick fa på banketten :( vare många snyggingar där? ;>>>

2009-03-22 @ 21:16:59
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0