lååååång dag!

nu är man hemma efter en låååång dag ute i den härliga kylan.
jag, ida, linn, syrran och Johanna har varit i Nisch idag ;>
Johanna och Julia for efter ett tag för att dom skulle till högheden, men ändå!
Vi har hunnit grillla finfina korvar, fina hamburgare med mera!
Även ätit lite karra som jag tog med mig.
jag ahde en 120g hammis medans dom andra bara 90g, mohahha!
Även mitt i allt så ser vi Hannah och Ida köra förbi/tolka med Hannahs pappa eller Idas pappa och Hannahs bror tror jag det var Linn sa ;>
sen for vi ut på en sjö åsså där var dom med, så då stanna vi och prata, sen fortsatte vi hemmåt :)
nu har jag nyss kommit hem och är rödrosig om kinderna, tog inte nå bilder idag eftersom jag glömde mobilen hemmma, men jaja! Snart kommer i alla fall Rebecca.
Vi hörs, hejdå :)

/Johanna :P

Kommentarer
Postat av: idaaa (;

hehe, hannahs pappa ;D

2009-03-09 @ 18:28:59
URL: http://iiidanoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0