min dag!

hejsan :D nu har jag äntligen kommit mig in på bloggen. Idag har jag ju som sakt varit i småträsk ;> det var jonas, åsa, åsa, fredrik, micke, anna coh martin ;D vi började med att bara grilla lite i deras sutga. sen bar det av till nån kärn dom ägde typ med någon annan som dom hade planterat fisk i, men vi fick inte nå för man fick oftast bara på sommrarna så vi får fara dit någon gån i sommar :D sen for vi till stugaan, så herbie och sen for vi hem. när vi kom hem var det bara att hopppa in i duschen direkt. Då bar det av till Trescorona med mamma och pappa. Jag åt oxfilé på spett. och jag kan lova er att det var gott. Jag fick lära mig lite hur dom gjorde dära och det. Efter vi hade ätit och suttit dära lite så for vi till konsum. Där inhandlades dricka, glass, isglass, merci och marabou! sen for jag till Linn dör Malin med var, for dit för mamma å pappa skulle till malins mamma och pappa. Jag for då dit och tog fram det jag köpt men inte dög det då.. Så det vart bara jag som åt en isglass.. :) men gott var då det :) vi såg melodifestivalen och den säsmsta vann såklart. nu försöker linn ta hem nå så hon kan ladda ner snälla, snälla men hon kan inte så jag gör det istället. haha ska fixa lite nu, bye!

Kommentarer
Postat av: Moa

åååååh vad gott det lät det du åt!! :) Blir avis! :P

2009-03-15 @ 00:35:49
URL: http://moatoaboman.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Men den sämsta var ju ändå snälla snälla x]

2009-03-15 @ 14:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0