planer

hejsan.
Igår som sakt skulle vi tjejer ha en film/mys kväll :)
men otilia, emma å rebecca om inte.
så det vart bara 5 som kom :)
men i alla fall så hade vi det jätte trevligt och roligt :)
så det vart en helt yckad kväll.
vi tog bilder med, jag lägger ut dom sen då jag är uppe på datorn.
har alla blder där, kommer även komma från linns fest, och en annan gång då jag var med linn och johanna bara ;> så håll utkik!
Idag skulle alla tjejer upp till kanis, men eftersom att alla föräldrar jobbar imorgon så kan vi inte ta oss hem sent och man vill ju inte grilla mitt på dag, så då tänkte vi 5 som var med varandra igår att vi kunde fara till muskus och grilla för det är ju samma sak bara att det är på en annan mark, men då tog 2 personer ite det så bra så dom ska själva fara till kanis och grilla med nån annan sa en av dom :) men vi andra ska då dit, eller kanske inte rebecca, det berodde på om hon skulle vara med erica skulle dom komma, men om hon inte kunde vara med erica så skulle hon vara med robin. men då kommer hon ju hem någon gång så då är det bara att hon kommer över till oss eftersom vi är några meter bort ifrån hennes hur :) men jaja, ska he in bilderna på datorn nu som tjatar  om....




/Johaaannnnnnaa :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0