skoter ;P

idag började dagen med skola då som vanligt.
dagen gick väl gode snabbt ändå :D
sen när jag kom hem så spelade jag lite dator, elller inte spela dator, jag såg på oth :)
det är det bästa som finns!
när jag var klar hjälpte jag mamma med middagen.
gjorde ost såsen, morötterna och dukade :D
vi gjorde hemmagjord lasange.
mamma gilla det inte så mkt sa hon, men det gjorde då allla andra ;>
efter det gjorde jag core och sen hänka mamma på.
Efter det så fortsatte jag med lite träning for oh körde massa burmma här utanför :P
alltså skojter.
sen så nu är jag inne och har sett 2 and a ½  men.
nu ser jag halv åtta hos mig :)
det är nån rödhårig sak som gör mat.
jag har fixat allt om skotertävlingen idag med.
eller pappa ja, jag ska joba både fredag och lördag bara jag får ledigt av skolan på våran friluftsdag till kåbdalis, missar ändå inte så mkt då jag inte får åka :p
ska skriva vidare med elina nu om banketten.
hejdå :)

/Johannna ;>


Kommentarer
Postat av: Ida

men nääe, ja tycker du ska vara social med mej dåå ju! :'(

2009-03-16 @ 20:36:29
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0