sunderbyn

nu har jag än en gång läst på Idas blogg :D
den är allt för rolig.
hon skrev om min och hennes planer inför imorgon.
Vi skrev på msn åsså skrev jag att jag just såg att jag blödde på fingret, då sa hon att jag skulle tappa så mkt blod ftersom att det bara spruta ut blod. då kom jag på att jag skulle bryta några ben i kropppen åsså fara till sunderbyn imorgon just innan skolan åsså då skulle jag slippe skolan. och då skulle ju Ida vara tvungen att komma och hälsa på mig så då skulle hon ockå missa skolan. vissst är hon smart.....? verkligen.



/Johannnna ;>

Kommentarer
Postat av: Ida

ja är klyftigast ever! ;O

2009-03-08 @ 21:18:01
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0