johanna säger:

skriv du skriv ett inlägg idag har vi ätit kyckling salsa nämen seriöst skriv ett inlägg, hon skriver allt jag säjer. jag vet att den är snygg ÅÅÅÅÅååÅÅÅåååhhh vad mätt jag är. hihihi YES. strax oth. makabre. åkte hugo ut? braaa. ja hej det här var johanna, ser den rätte för rosing, hos johanna aaa, aah, jo brevid pisan aaah aa, aaaa. therese kommer. your my queen. first, nää så söt. har du sett ida? klakla. mamma en av dom här sitter lösare. va, MAMMA! den här sitter lösare..  OJ. dom har sex. JAA, privata bilder på hugo och äjjan. ja vill oxå på de, jag vill på hsm i sthlm. gossip girl, wipeout och sen är det sanningens ögonblick. ååh neej, neeeej. heh. det här avsnitet kommer bli spännande. eeeiih.


Kommentarer
Postat av: Josefin :)

Haha, Kul :)

2009-03-29 @ 18:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0