1 maj historia

Nu ska ni få veta den hemliga platsen vi var på.......... Det var i: MUSKUS byastuga. Jag, Emma, Otilia, Carro, Madde, Kajsa, Rebecca och Fanny. Iaf så återgår jag nu från där jag vakna, ja som sakt, jag vakna klockan 9 av en radio som sa: kapitel3..... Jag klev då upp och satte mig vid datorn en snabbis. När jag var klar och hade skrivit blogg gick jag ner och gick ut på gräsmattan med Julia och Tommy och kastade en tennisboll mellan varandra, kan inte påstå att jag och Julia är lika duktiga som Tomma, men nästan.

Sedan gick jag in och åt frukost vid 11, jag pratade då med Linn och vi bestämmde att jag skulle komma till hon ett tag innan jag skulle bort på överraskningsfest. Vi solade lite ute, handlade och lyssna på bra musik. Jag kom på att jag skullle handla klockan 13.00 och klockan 13.30 var det beräknat att motorcykeltåget skulle komma på byn, det är alltså typ nästan 1000 motorcyklar som kör efter varanndra varje år 1 maj för er som inte visste det. I alla fall så handlade jag typ Loka jätte snabbt. Sedan for vi till Carro och slängde ut alla sovsaker som jag skulle ha med mig till byan. Carro var så gullig att hon packa in det i bilen åt mig. Vi vart då oroliga att vi skulle vara stopppade med att fara över vägen i typ 1 timme, men tur hade vi, motorcyklarna var lite sena, och inte tidiga som alla andra år. När dom var klara cyklade vi hem och packade min väska med maten jag skullle ha med mig. Sen kom Carro hit och hämtade mig för att fara till Muskus, eller vi skulle först handla Carros pizza på OKEY, många gilade den, tror jag, haha. Väl framme väntade vi på alla, jag och Carro var ju som sakt först dit. När alla kom gjorde vi en tårtkladdkaka och en vanlig kladdkaka. När vi var klara ville några se Malin ta tårta med händerna och bara äta därifrån så åd gjorde hon det. Kajsa gjorde det också, usch! Sen gick jag till köket och när jag kom tillbaka så proppa Kajsa upp tårta i Carros ansikte och sen fortsatte alla så utom jag, Emma, Malin och Madde tror jag. Jag hade redan fått lite grädde på mig, och det var nog! Sen pratade vi, grillade, åt, myste, lekte gunga, drev med några pojkar på msn, m.m. Går inte in i detalj på det sistnämnde. Sen vid 5-6 gick jag, emma, kajsa, otilia och carro och la sig. De andra somnade innan oss. Sen idag for vi hem efter att vi städat. ska göra om min design nu, hejs.

bilder kommer!

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: jaha okej vad knäppt:O för de har ja, men bloglovin kan varalite segt ibland:P=



aja allt bra med dig då? <3

2009-05-02 @ 13:04:52
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Evelina

VAd härligt :) jo det är bra m ed mig med. tapopade mina nycklar i skogen idag bar :/

kram

2009-05-02 @ 14:37:11
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag bytte om balnd buskarna hehe :/ blev för varmt med tights och shorts :p

kram

2009-05-02 @ 15:17:37
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Katja

Inget illa menat alltså, men du ser ung ut, vacker <3..

Det var längesen jag var det, iofs är jag inte lastgammal heller.. hihi..

Ska grilla om en stund, med Daneils familj, sj då?

2009-05-02 @ 15:29:33
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0