fettigt och flottigt ;)

Hej, jag har sovit.
1 hel timmmmmme :O
först sov jag 3,5 timmar inatt.
Men gick ju till sängen halv 6 på morgonen och det förklarar ju allt.
Somnade ute när jag låg och solade, fast vart solad på ryggen, inte i ansiktet ;/
men i alla fall efter det hade jag och ida tänkt cykla broarna runt men jag orkade inte det.
Vi cyklade till byn och åt en mjukglass med violtopping och lakritsströssel på, mumma.
Therran är i Örebro just nu och kommer hem på Onsdag klockan 10.
hon är fettig och flottig där nere, hon äter b&j, popcorn och stäjke fläske.
hon har även blivit biten av en bäjbis fästing, ajaj.
nu ska hon fortsätta vara fettig och flottig i tre dar till ;)
Kolla hennes blogg under minalänkar så finns hon, Therese Brytner heter hon!
I alla fall så är det en mycket bättre berättelese dära tycker jag, också äre snygga bilder där med, men det är klart, det är ju jag och ida som är med på dom!
Jag är så vacker jag! :) hahhhaa ;)

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nej :/ ja jag ahr solat nu i 2 timmar, det var vaaaaarmt hehe :p

kram

2009-05-02 @ 17:40:03
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Therese

haha, nja, faktiskt så undkom jag fästingens hungriga käftar! men läskig var den :O

2009-05-06 @ 19:30:31
URL: http://theresebrytner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0