Fredag..

Idag hade vi tur i våran klass. Istället för att ha 1 timme lunch korta vi ner den till 15 minuter, pluss lite till eftersom vi hade prov och det tog inte rikigt 1 timme ju. Men i alla fall så flyttae vi fram musiken så vi hade den innan No;n istället för efter som alltid annars. Direkt efter musiken hade vi No, där fick vi sluta 20 minuter tidigare och då han man hem med den tidiga bussen, chill. När jag just hoppat av bussen ringer Hanna och frågar om jag vill ut och gå, och det är ju klart. Cyklar hem, byter om och sen går vi direkt efter det. Vi trallade kanske mycket faktiskt. Sedan for vi hem till Hanna, där så vi på någon serie som typ heter Ghostwhisper eller hur det nu stavas.
Sen for jag hem och åt, gött. Sedan har jag suttit med en himla so uppgift hela kvällen. Sedan spela jag mamma och pappa jimrummy eller hur det stavas. Pappa vann, men jag var bättre. Nu ser jag lite Smallville samtidigt som jag gör SO och skriver blogg.

Vad händer imorgon, ingen aning? förslag? nej men nu ska jag sluta hejdå :)

/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0