god kvällsfika! :)

god kväll,

Nu sitter jag hära hos Linn och diggar musik medans hon "försöker" massagera mig, men håller mest handen still eller hålle rpå i hennes hår eller något annat liknande. Lite tidigare idag vid halv 11 vart vi sugna på glass så då gick vi ner och kollade om dom hade glass här hemma och det hade dom, åsså sen vände jag mig om och såg bananer och då kolla jag genast i deras skafferi ifall att om dom hade någon choklad och gissa om dom hade det? Ja det hade dom. Då gjorde Vi banan med choklad i ugnen, och gott vart det kan jag lova. Visar hur man göra imorgon kanske med bilder om ni har tur. Är ganska lätt men även jag misslyckas, jag skar upp banen fel på första. Men man lär sig av sina misstag. nu ska jag sjunga och skriva vidare, nattinatti säger jag för ikväll! :)

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: marcus

okej då lägger jag till dig :D , jag är 14 :D

2009-05-21 @ 23:56:20
URL: http://livetomentjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0