lördag/söndag

Godmorning!

Det är sol här hemma, men det blåser ändå så att man inte kan vara ute! Jag har nyss ätit och är mätt nu, ikväll kommer elina, bill, greta, gotte och farmor på middag :)

Igår var jag hemma lite innan 8 bestämmde jag mig för att göra något, pratar då med Ida också sen far jag dit. Körde moped dit och det var kul. När ajg kom dit vart det robinsson, den sämsta vann såklart, typiskt. De som satt och kollade på skulle ta den bästa överlevarn men tog den de gillade mest. SKIT! Men sen så for vi ut på byn, då åkte jag med Ida. Det var typ max 5 personer där, så vi for hem igen efter ett tag. Då popppade vi hög musik och började att baka kladdkaka. Då ringde pappa och frågade om jag ville med till Kolmilan, men jag sa nej för jag ville baka klart ju, dom var ändå inte där nå länge. Stannade hos Ida istället, vi åt då kladdkakan och så SATC till det. Sen vid 1 for jag och Therese hem. Jag hade tänkt att se mera SATC då men jag orkade inte, somnade sabbt som bara den.

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

det blir väll 457? 129+129+179+20? visst kostar frakten 40? Och du behöver bara betala halva frakten :D

2009-06-01 @ 19:10:49
URL: http://kajsaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0