många prov i veckan..

jaa, å nu håller jag på att pinka på mig, men mamma år på toan här nere,. JAG DÖR! ska rusa upp nu kanske om hon har låst, måste bara hålla mig lite till å säga att jag har klippt mig idag toppade bara så det märks ingen skillnad typ, bara lite kortare på längde. okej, det var inte alls mamma som duscha, utan Tommy och då är det låst in till toan, men har är snabb så håller mig tills dess.

Idag har jag gjort SO prov, vart alla rätt så MVG :) Imorgon har jag ingenting, onsdag har jag prov i NO, torsdag i SO, ferdag i Matte. och nästa tisdag i NO, joobbig värre. MEn kan då no prover som är på onsdag gode bra, kanske g+ till vg kan jag klara.

Just nu ser jag 2 and a ½ man, det är grymt, haha. Tidigare idag så var jag Therrra, Tommy och Julia på en moppe tur till länkön och kolla hur det såg ut dära, det var kul. Alltid kul med moppe ju. Idag fick jag veta att fem i min klass klarat moppe kortet, kul :) men nu är tommy klar, hejs!

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tackac :) hur är det med dig nu efter helgen?

kram

2009-05-12 @ 12:44:32
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: ida

mäh! man får ju bara ha 2 prov/vecka. eller har dom ändrat?! :O

2009-05-12 @ 14:42:20
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0