shopping i Piteå :)

igår var jag som sakt hos Lars å A-K, efter det for vi till Irene och Ulf, och gud så fint dom har det där som bor. Där vill jag bo när jag blir äldre. Värsta uteplatsen och allting. I alla fall så när jag kom hem vid 11 kanske gick ja och la mig och läste direkt efter jag gjort mig kvällsklar. Har inte mycket kva nu av boken "om jag kunde drömma", den är så bra att jg svimmar!

Idag när jag vaknade 7 gjorde jag mig klar och det på 18 minuter sedan åt jag och sedan for jag til busssen. När jag hoppade på bussen gick jag till Rebecca och Emma och satte mig där, jag var trött på bussen, puuh! Var tvungen att vänta tills klockan 10 tills affärerna öppnades. Vi vänta i över en timme tror jag.. Jag shoppade i alla fall ett par skor, två linnen och ett par lila örhängen. (bilder kommer senare, har redan tagit dom men inte lagt in dom på datorn än)

Nu håller jag och Julia på med plankstek, har gjort moset klart nu, ska börja med fläskfilén och sedan efter det ska jag göra dekorationen så snygg jag bara kan, hahaha! Men lägger upp bilder sen, ikväll blir det grillning med Julia, Therra och Ida, men vi hörs!

/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0