söndag med mycket sol.

alltså jag har ingen lust att blogga eller överhuvudtaget sitta vid datorn, det är ju så bra väder hära. Pratar nu med Linn och Johanna på msn, jag ska vara med linn sen. undra hur mycket burnare hon är än mig? hon kom hemfriån grekland (kreta) idag. Nu frågade Johanna om hon fick komma efter hon spelat match så ska vara med dom ikväll.

Nu ska jag kolla på lite talang medans jag gör en "uppsatts" om barncancerfonde, gör idrotts prov om kost, pluggar NO och läser ut en engelsk bok och skriver om den efter varje kapitell man läser, jobbigt. Ska börja med det nu, vi hörs! hejdå :)





/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

jaha haha :p fattade inte jag :)

kram

2009-05-17 @ 15:48:36
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: kajsa

varför skriver du om varje kapittel du läser? sammanfattningen behöver vi ju bara göra efter lektionen XD

2009-05-17 @ 19:39:58
URL: http://kajsaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0