Teuger!

God dag, idag har jag och min syster bakat ganska många bullar. Men ingen av våra föräldrar vet om det än, haha. Nu har jag nyss massagerat Linn så nu är det hennes tur, vi gör ett program som min syrra har på ett papper, det är skönt. Tidigare idag var Elina hära med, hon kom hit en snabbis och fikade våra nybakta bullar. Egentigen skulle Adde komma förbi ikväll medans Julia var i Luleå men tror inte att det vart så. Imorgon ska jag upp til stugan i Teuger. Adde, Julia och kanske Jossan ska komma upp dit. De två förstnämnda ska nog köra och åka moppe upp och då vet dom inte vars man svänger vänster en endaste gång, och då msåte jag möta dom dära vid korstrsäk, men det är ju så kul att köra moppe. Förresten så har Elina fått nya Aerox -09, så snygg den var alltså. Hon körde ju mopppe hit tidigare. Nu ska jag äta kiwi samtidigt som ja får mig lite massage :)



/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: marcus

hejsan :) , följ varandras bloggar på bloglovin ? :D

2009-05-21 @ 20:57:41
URL: http://livetomentjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0