trött efter mycket moppe.

å så skönt! jag har precis kommit ut ur duschen. Vart helt slute efter att kört moppe i 2,5 timmar. Julia lärde mig vad man ska kunna till moppekortet typ. Det gick jätte bra till slut i alla fall, var egentligen tänkt att jag skulle hjälpa pappa men då började det med att jag körde fyrhjuling och träna att backa med släp, sen började jag med moppen och har kört det tills nu. På 1:an nu är det malenas röster och semifinal del1.

Är det någon som vet om wipeout går att se på datorn? ska börja kolla runt nu :)

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Josefin :)

Jo det gör det! På typ kanal5.se :)

2009-05-12 @ 22:38:21
Postat av: ida

it är de väl jobbit köra moppe?! :O

däremot får man ont i ryggen om man kör länge ju ;P

2009-05-12 @ 22:54:40
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0