måndag

Hallå alle sammans!

Idag for jag dirket efter skolan till Hannie poe, som hon kallades för förr. När jag var där flätade hon min lugg jätte fint,  också åt vi oxpytt innan hon skulle fara på fotbollsmatch med ett fotbollslag. När jag kom hem lästen jag min engleska bok, inte speciellt långt kvar nu. Sedan kom Elina helt plötsigt också ville hon att vi skulle köra moped, vi körde och körde. Ganska mycket ändå, fram och tilllbaka. När vi kom hem provade hon min vita klänning från nelly och hon kunde ha den typ, i alla fall om hon hade haft lite större bröst, haha. Sedan kollade vi på en revy som just slutade. Var tänkt att jag skulle ut och gå idag med Linn, men eftersom det blåste och regnade så slutade vi ut det. Hämtade min klänning hos hon också medans vi var ute och körde moped. Nu ska jag kolla lite på Afrikas läder och sedan ska jag gå coh lägga mig, skönt! Idag på skolan bowlade vi med elevrådet, några mörka mobilbilder kommer...  Hejdå :)


bowling! ;>

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: emmma

hahahahhahah fan vad snygga vi var ;)

2009-05-27 @ 20:51:11
URL: http://thihihi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0