valborgsmässoafton

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
igår började dagen med att 5 tjejer kom till mig.
vi pratade och lyssnade på musik.
När klockan närmade sig sju började vi med maten för då skulle madde komma :)
Alla var jätte duktiga på att sprittsa moset, haha!
I alla fall så var då min mat jätte god, säkert dom andras också.
Senare satte vi oss ett tag och pratade lite, vi skulle efter det gå ut och gå en liten bit.
också som alla vet är otilia, kajsa och rebecca lite som dom är. så dom for och höll på här på min gata.
det är bara det att när dom var vid någamlingar och höll på gick dom brevid oss ända till bron.
´Gubben och tanten som bor där kmr ut och dom springer järnet över halva bron.
också kommer gubben fram till oss ;o
han var typ full, också fråga han vad vi höll på med.
Så vi var tvungna stå och prata med han för det dom hade gjort.
Han sa att han skulle leta reda på oss nästa år om vi var ute :O
bäst att man håller sig inomhus!
Vi 4:a som stannade kvar gick då hem till mig.
Väl hemma började vi ta nån godis var bara, vi var så sugna!
sedan så tog vi lite glass och satte oss och åt den.
Det kom många skratt under lillla tiden vi åt kan jag säga, men jag vet inte åt vad vi skrattade.
sen for emma och carro hem lite efter 10, och den andra lite mer efter 10, haha.
dåd började vi smsa med kajsa, då var hon å rebecca å otilia i nått trapphus, men iaf så sen så bad dom madde komma på byn till dom och sen vet jag inte vad som hände, tror dom for hemifrån där ganska snabbt i alla fall. sen på kvällen var jag med ida gode länge, sen for hon hem, då gick jag upp och läste min underbara bok "om jag kunde drömma", den ska jag gå och läsa ute nu om det är bra väder. HEJS!

Jag längtar till ikväll!

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Låter som om ni hade en trevlig "tjejkväll".. en lyckad sådan!

Får jag fråga hur gammal du är? Kanske står någonstans iofs ^^

2009-05-01 @ 10:28:59
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Evelina

hur är det idag?

kram

2009-05-01 @ 12:03:33
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Katja

Härligt =) Förstår att du var ung ^^

Vad ska du göra ikv?

2009-05-01 @ 12:20:19
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0