vit gullig klänning :D

Tjabba tjena hallå, vad gör ni idag då? själv sitter jag hära och smaskar på ett gott äpple samtidigt som jag skriver med elina på msn. Imorgon har vi ingen "skola" utan vi ska ha en välgörenshetsdag. Man sa arbeta ihop typ 150 kronor, ifjol var det 250 kronor och det vr mycket. Jag har redan jobbat lite så jag behöver abra göra typ tre timmar imorgon. Jonas som jobbar åt min pappa ska fråga hans barn Emma om hon ska jobba hära eller om hon har något annat att göra. MEn om hon ska vara hära börjar jag 08.00 och gör till 11.00 för att 11.50 ska jag till piteå. Jag ska shoppa med Rebecca och Emma, ska beställa något mer från enlly nu, dom hade ju fina kläder och bra storlekar ändå. Men lite är dyrt, så det är synd ju. Förresten så beställde jag hem en klänning som var vit med några "rosor" typ uppe vid brösten. Någon som vill köpa den, typ kollat på den förr. Tar samma pris eftersom jag bara frågar ist för att skicka tillbaka den, men om ni vill ha den och bor i närheten så kommentera. det är i storleken M/L :) typ den är 71 cm lång, midjan 75 (den är stor dära) och bröstvidd 39, men då är det ju x2 på dom sista för dom tar från halva till halva. Den kostar 449 kr, inte så mycket ändå för en sån gulig klännig. Såg just att den bara fanns kvar i XS/S så passa på nu!

Rose Dress SEK 449, Rare Fashion - NELLY.COM





Rose Dress SEK 449, Rare Fashion - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: ida

varför ska du inte ha den? :O

2009-05-19 @ 17:50:55
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Kunde ja få prova den? :D

2009-05-19 @ 18:53:48
URL: http://kajsaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0