shoppppppa i piteå city

heii, var ju som sakt var i piteå idag med Ida. Försökte att inte shoppa något, i alla fall inte några kläder. Vart så att jag handlade sakerna jag kommer visa i inlägget längre ner. Ida är ju 17 år så hon får övningsköra, och det gjorde hon till och från piteå, och påvägen hem i slutet av sträckan hamna vi bakom ett senadrag, och då vart hon ilsken kan jag säga!! man vart nästan lite rädd hon. Hon säger nu; men de var fan länge vi var bakom den jävlen, haha!  Men inte så konstigt den körde typ 70 på 90 vägen, sen så 50 i slutet, tror den hade dålig syn. Den stängde av helljuset när vi inte mötte någon, men när vi mötte någon så slog den på det igen, vilket tard! men i alla fall, här kommer bilderna!


på vila medans ida provar hennes jeansleggings hon köpte :)


vad kan det vara i dessa skönheter? ;o


flätome till håre!


tråjsen borti boxen :)


mina underbara nails!


billi öronhängena ;p

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: ida

vackert (y)

2009-10-28 @ 22:05:39
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Linn

Hahah joo riktigt bra är du :)

2009-10-28 @ 22:49:40
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0