torsdag och fredag kväll :)

hejhej! jag har inte skrivit så intressanta inlägg på senaste tiden. Tänkte bara säga att i Torsdagskväll var jag med Johanna och Linn. Det var inte så länge sen jag var med Johanna, men med Linn, känns som evigheter. Det var i alla fall kul, mycket prat och några roliga systemlekar senare traskade dom hem.



Sen så igår kollade jag ju såklart på idol. Vem gör inte det liksom? Ida var också här och var med oss. Vart lite hårdträning för magen och brösten igår. Jag är typ starkare än pappa ;o Men jag är ju som sakt ganska så stark så, det är inte så konstigt..


jaa, min familj är konstig ;> haha!

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Ida :)

ojoj, blire indragen månadspeng nu mamsen? ;o

2009-10-31 @ 13:04:01
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag tittar inte på idol :D

2009-10-31 @ 15:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0