tisdag och onsdag :D

hello, igår efter skolan for jag till elina ett tag,  efter det for vi hem till mig med moppen. Kanske sita gången man kör den för iår? Vi pluggade i alla fall lite innan maten. Sen efter det kom Emil och Tobbe. Vi spelade något bil spel, eller i alla fall dom. jag var för dålig, sen for tobbe hem men inte emil. Då hjälpte jag Emil lite med bokrecentionen som sak vara inne i vecka som jag för övrigt sitter och skriver på nu. Har skrivit 2 A-4, sara sa att jag inte fick skriva mer än 4 :( hahah! Elina ska komma nu, hon for hemifrån för 30 minuter sen så jag trodde hon hade krockat eller något med mopeden. Men hon var hos hennes farmor och farfar då jag ringde. ifall hon inte komme rpå tio minuter sa hon ska lag leta vars hon är! har gått 6 minuter nu :) haha!


emil igår


nu kom elina! HON LEVER!


/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0