folkrace tävlingen

goddagens. Har nyss varit ute en snabbis och gått lite. Innan det kollade jag på idol från igår, dom var så bra allihop, nästan i alla fall. Ikväll ska Ida och Therese komma hit, då blir det att stampa med leroy och kolla på en film. Mysigt, det var länge sedan jag gjorde det, för jag har ju varit med elina och killarna senaste tiden mycket. Juste, påtal om elina. Hon är ju i karlstad och kör för andra gången i hela hennes liv en folkrace bil, och juste den gången tävlar hon. Jag pratade just med  hon i telefonen, hon sa att hon hade tagit en start men la in fel växel sen och hamnade längre bak. Hon sa också att det var ovanligt att köra en "diffad" bil, för hennes vanliga bil hon kör med på banan är inte det. men som sakt, första tävligen, hon lär bli bättre!

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: maja

jo, man måste nog de;>

2009-10-17 @ 16:04:27
URL: http://majjadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0