helgen :)

Igår efter skolan så for jag hem och var här ett tag. Sen ringde Elina och jag for dit. Vi for till stallet och kollade på deras nya häst som det är bilder på, lite längre ner.
 



Sen hem igen och kollade på idol och käkade liite mat. Karolina åkte ut, det var synd. Men hon var verkligen dålig igår tycker jag.

Sen så undrade Tobbe ifall vi ville med till Sandra där emil, hon, viktor och therese var, men vi orkade inte fara någonstanns så vi stannde hemma och pratade på msn med tobbe. Elina somnade efter ett tag så då sa jag till tobbe hur söt hon var ;D haha!

Idag ska tydligen Elina komma till mig sa hon nyss, hon hade sovit i soffan hela natten med kläder på ;O Får väl se vad vi ska göra, blir väl att vara med någon.


/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0