one tree hill

Yes, idag är det måndag och ska egentligen vara skola. Men det är lov nu till nästa måndag, fett awesome! SKa snart gå och kolla på oth programmet jag spelade in igår. Sen ska jag väl försöka hitta på något, kanske ska fixa mina naglar om jag orkar, för jag måste och handla något man ska spraya på de så dom håller, sa Åsa när dom var här och åt. Nej nu ska jag inte mögla hära mera! Hejs :)

ps. Hade tänkt ladda upp några bilder från igår som min familj tog, haha! men jag hittar inte sladden..



/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: mamsen

Du får INTE lägga upp bilderna du kommer att skämmas ihjäl!!!!

Du bye the way Du blir utan Månadspeng oxå! Tro mig

2009-10-26 @ 12:00:26
Postat av: Ida

men mamsen, man ska inte hota sina kids! :o haha

2009-10-26 @ 12:13:39
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0