somnade till!

Ja, idag var det sista helt vanliga dagen på dagiset, för imorgon ska vi bada och så ska vi kolla på en film tror jag det var. Det ska bli sköönt! Idag slutade jag klockan 3, så sen dess har jag hunnit somna! tro det eller ej, typ första gången jag gör det i soffan innan kvällen. men somnade bara till någon minut och sen har jag kollat på tv. Igår beställde jag och mamma en massa fina jackor typ, och byxer. Ska bli kul när dom kommer och kolla hur dom ser ut. Nu ska jag kolla vidare på.... nånting! :)

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Ida

du blir som mammsi då hon checkar in tv:n en vanlig kweell ;D

2009-10-22 @ 22:18:10
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0