äntligen fredag!

wihoo :) Igår på hockeyn vann luleå med 3-1.

IDag for jag till tangläkaren första timmen vi har skola, så jag missade No:n. Efter det hade vi språk. vi hade tyska glosor som var muntliga, men jag behövde inte säga något. Sen svenska prov, och det gick inte alls bra.. Efter skolan for jag och Julia och tog andra sprutan av gardasil, kändes ingenting enligt mig. Sen fixa vi en klipptid åt hon, även handlade vi lite småsaker på gårdings. Sen till mim, julia hitta en skitsnygg skjorta och jens som var fina på hennes rumpa. Nu går jag och kollar på gossipgirl, hejs :)




mina fina naglar ville ja visa med den bilden :)







/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0