beställning igen

yoyoyoyo! jag är grymt trött så ni vet, jag och mamma har nyss kollat på gossipgirl och mamma gillar det faktiskt. Innan det var vi hos åsa, fredrik och sara. Vi fikade gotteligott. När vi om dit tyckte Sara jag hade så fin jeans klänning så hon ville också köpa en så då gick hon till datorn och beställde från gina tricot. Jag beställde med 3 trosor och 2 randiga tröjor. Kommer komma hem på någon dag hoppas jag. Nej, nu är jag för trött!

Och förresten så trodde mamma förr att det växte makaroner på träd. Även då hon var mindre hade hoon ketchup i rummet ifall det skulle bli krig, då skulle hon låtsas spela död, alltså ketchupen skulle vara blodet då. SMART!

Och sara trodde aldrig att tankbilar behövde tanka, hon trodde typ att bensinen i "släpet" bakom dom var bensinen dom körde på. hahahahha! :D


/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0