bolgawards 2009

Veckorevyns Blog Awards är en av dom största och roligaste eventen i bloggvärlden just nu och jag ser riktigt fram emot den 17 oktober, nu är ju min pojkvän Nils också nominerad vilket jag blev jätteglad över. Det var ju trots allt jag som övertalade honom till att börja, haha. Såhär har jag tänkt att rösta i år;

Jag röstade inte på Linn, utan på Foki. Kopierad sidan och då var det fel på denna. Foki har ju lyckats bli känd efter bara några månader och då är man väl ändå en nykomling? :)

Sålklart att man väljer Kissie, ingen annan är lika kaxig som hon.

jaa, Carolina är den bästa hära och därför blir hon den bästa kändisbloggaren också.

Klart att man väljer blondinbella. Efter som hon peppar alla tjejer att dom inte ska bry sig om utseendét och allt, och hennes inlägg "bättre självkänsla på 30 dagar"

Enda bloggen jag läst lite om hära är Nils, Blondinbellas kille. Därför får han min röst.

Valde hon för hon är gullig och har en bra blogg.

Jaa, eftersom foki kör sitt eget race i bloggen röstar jag på hon. Gillar hennes blogg!

Hade svårt val mellan blondinbella och stina-lee, men tillslut vart det ändå blondinbella :)

Hära tog jag bara någon, läser ingen av deras bloggar :)

RÖSTA DU MED!

 http://www.veckorevyn.com/blogawards/rosta/index.xml

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Ida

har du kopat av blondinbella? tänkte de som står högst upp haha :P

2009-09-26 @ 15:18:25
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0