gratismakeup.se

okej, nu var det så att jag var medlem på gratismakeup. Då loggade jag in och var inte serils på den och tjuv värvade några. Och det är ju fusk. När jag väl hade nått upp till 600 poäng så skicka jag en order. Då tog dom bort alla poäng jag samlat ihop, då bad ja om att få tillbaka dom. Och ja, det fick jag, men bad dom också ta bort värvningspoängen. Då gjorde dom det. Nu för någan dag sen så nådde jag upp till 600 igen och skickade en order, med dom poängen hade jag endast loggat inte och svarat på pollen. Men dom nekade ändå min order. Då skrev jag ett brev om det till dom.  De sa att jag fuskat, men det är ju från värvningarna dom räknade IGEN så egentligen skulle dom ju inte ta bort dom poängen igen. Och nu så mailar jag igen om det, men dom svarar inte! HILMA SKIT GRATISMAKEUP!


/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Ida

dom är så grymt störande! :o

2009-09-26 @ 10:05:58
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

så konstiga, himla gratismakeup!! ;o

2009-09-26 @ 12:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0