hemma efter bion

I am tierd! jag kom för ett tag sen hem från bion jag var och kollade på med elina och ida. Även mamma och Elisabeth var med. Jag drack en dricka i början, men inte hela helt själv då. Men ändå var jag tvungen att gå på toa två gånger under 2 timmar. Och innan det hade jag gått på toa två gånger innan filmen, det är ju rent ut av sakt skämmigt. Nej nu ska jag gå på toa och efter det läsa eller se en film! om det blir film tar jag en gammal film vid namn; nära och kära. Annars läser jag väl gossip girl eller slutet igen på ljudet av ditt hjärta. hmm, svåra val jag har framför mig.

ps. bilderna vi tog igår hade julia fört över på en hårddisk som är nere i sundsvall, skulle få bilderna när hon fått hennes dator av skolan. Ni får vänta ett tag till :)



/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0