torsdag kväll

Efter våran goda middag mamma gjort tog jag moppen och drog och postade brev, så nu har jag sålt jultidningar, hahaa. EFter det ringde jag Ida och hörde om hon var hemma, ville låna "vi hade i alla fall tur med vädret igen" och det fick jag, så Ida, du får låna mina kenny starfighter jag kommer få alldeles snart. När jag körde dit såg jag farmor så när ajg hämtat filmen så for jag in och bara sa hej eftersom hon inte vill bli smittad av mig. Såklart såg Svea mig och jag kunde inte säga nej, men jag sa till Emma att jag hade varit sjuk, men svea var också hostig. Så vi gungade lite och efter det så lekte vi lite till. Jag har nyss kommit hem och ska kolla på gossip girl nu och vänta på mamma så vi kan kolla på film :D

/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0