Torsdags dagen!

Idag vaknade jag 7, jag sov 15 minuter längre för jag hade sovit med flätor och då behövs det inte fixas något. Åkte med mamma till skolan för att det stormade som bara den ända från igår. På skolan hade vi engelskaprov först, gick ganska bra, var inte speciellt svårt. Sen hade vi bara slöjd, bild och musik. Efter skolan gick jag och Elina till gymmet och hörde om vi och Johanna fick fara på en gymgenomgång på Torsdag klockan 2, och ja, det fick vi. Sen gick vi hem till Elina, jag gjorde klart engelskan vi fick. Sen kom Johanna och vi for till heart to heart och åt, gott. SEn drog vi på byn och in till mim, jag prövade tfyra par jeansleggings, kunde ha alla men vart inget köp. SEn kastade Johanna och Elina bara på mig kläder för dom tycker det är så kul då jag köper saker. Jag köpte en snygg tröja, ska gå dit senare och köpa en kofta mest troligt. Nu ska jag gå ut och gå, hade :)

/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0