wonderfoul night :)

Igår efter jag ätit lunch for jag till Malin. Vi var lite vid datorn och sen fixade jag hela hennes hår typ.



Senare så kollde vi lite på she´s the man och for och handlade kesella, hallon, bananer och vindruvor. Vi tog 2 bananer en kesella burk och lite hallon och blandade ihop det. hade det i frysen typ 30 minuter och sen åt vi det, jäkligt gott. Sen gikc vi ut på altan där temperaturen var mycket skönare än vad den var inne i huset. Kajsa kom förbi och vi berättade en sak som fick hon lite smått irriterad, men även vi med. Sen skrev vi med några på msn som är grymt smarta, i alla fall "kändisen". Sen såg vi på YESMAN! men jag somande.. var faktiskt trött. Så jag gick hem lite innan den slutade lite efter 1. Sen nu har jag vaknat öäst bloggar och ska ner och äta fruokost och duscha nu :D

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: lydia

Hejhje=) Kan du inte fixa min blogg design??:)

2009-09-27 @ 11:54:43
URL: http://lydianwikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, menar det! jag har inte vågat fråga om "filmstjärnans" autograf än! :(

2009-09-28 @ 17:57:13
URL: http://malintorgerssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0