fredagkväll

godnatt, jag ligger i sängen och väntar på att bli trött. Men eftersom jag heter Johanna lär jag aldrig bli det. Men sånt är livet, tur jag har några att chatta med occh greaselåtar som jag kan träna på. Och smskompisar :D

ikväll har jag varit med ett gäng tjejer. Det började med att vi var några och sen kom det bara fler och fler ända tills klockan var nio. Alla har nyss farit så nu chattar jag med dom på msn. Vi har pratat om vårat teaterprojekt, sjungt låtarna och även ätit gott, som t.ex. glass och bär, godis och fika som Amanda bakat.

Vi gick ut och försökte ta bilder, tog länge för att få någon bild att ens ta kort. Konstig kamera, men här är några i alla fall. Olika fotografer hela tiden, underbart :)









/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0