helgen är bra!

Today it´s saturday, hell yeah!

Igår var det fredag, vilket betyder SKÖNT! På dagen chillade jag och sen på kvällen kom Anna, Matilda, Jossan, Fanny och Emil. Vi kollade på film och bara slöade rejält hemma hos mig. När Anna och Matilda for hem så började vi andra och baka chokladbollar, sen skjutsade jag hem fanny sen stannade vi andra kvar här hela natten lång. Nej, bara Jossan faktiskt, Emil for hem någon gång.

Idag har jag varit med Jossan och Jimen hela dagen. Snart ska jag och Jossan ut å ragga och så vill hon ha karrameller, gööööööööööött. Sen ska nog Emil och Jim komma, hejdååååååå :)







/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahha eller hur :D

2010-02-07 @ 13:02:43
URL: http://linnooo.blogg.se/
Postat av: olivia.lidström

vad fint det står!:D

2010-02-09 @ 19:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0