snöskulpturer.

Måndag; skola och tp. älskar det. det förgyller hela mina dagar, seriöst. Det är så kul att vakna varje dag och veta att vi har tp på eftermiddagen.

Tisdag; skola, skola, skola.hade np, gick bra. vet att jag klarat två av dom i alla fall. Senare på dagen var det Movits, hörde då madde gjorde hennes lilla sooooolooooo :D sen så var det tp.

Onsdag; halva dagen hade vi lektioner. Sen på resten av tiden var vi nior i grupper och skissade på snöskulpturerna. var med malin, oskar, diane, david och jocke. Härligthärligt.

Torsdag; Vi började jobba idag, -35 grader, men var vid -20 sen så det var jätte härligt. Gubben såg inte speciellt bra ut denna dag, men vänta... läs fredag ska du få höra.

Fredag; gubben vart hur bra som helst. Vi har taigt lite kort som jag ska visa. eller ja, jossan, matilda och anna har tagit. men då kom det nå himla pojkar vid namn, oskar, petter å josef som förstörde hela tiden, men jaja! några kanske det vart, visar dom anna hett på hennes fb från igår..


en grupp från 9A, deras var fin men den sprack tyvärr för den var så tunn, men ändå ett bra jobb :D


SÖTA JENNIFER


här liknar den ingenting, men det blir en fot med ett ben som sticker upp. 9B :D




denna vart snygg, en hink som det rinner vatten ur. 9B.


9Cs raket.


grupp från 9C, hälften man/kvinna. mkt finare idag. där var dom inte så långt.


otilia, madde å tobbe (som var med på alla bilder typ)


jonte, tobbe och anton :D


en grupp av min klass.


9A, gjorde lilla gula saken i harry potter.


min grupp - david + tobbe. vårat snea huvud, ser inte utsädr nu, åsså har vi en fin kropp (halva). den ska ta sig upp ur en isvak.


en grupp av 9B, elinas :D


åsså en jäkulst snygg bild på mig, såg inget alllllls!

väntar på mer bilder, hejdå :)

/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0