nationella prov

veckan har varit jobbig...  eftersom att jag går i nian och det är hösttermin så har jag nationellaprov.

måndag; Förberedelse inför np dagen efter. Pratade lite snabbt om det. Sen på kvällen var jag med Jimen och Elina! fetttttt nice. VÄLDIGT tråkig dag också för Elina, även för mig och Josefin med som drabades av hennes ledsna ord.

Tisdag; Idag startade morgonen jobigt. Hade inte fått mycket sömn och det var såkallad, np. Vi hade inte lång tid på oss att göra frågorna, så lite bråttom fick man allt ha. Stressade som en apa och tillslut vart det klart. På kvällen räknade jag matte och gick och la mig tiiiiidigt.

Onsdag; Idag så var jag på skolan som vanligt och sen så tränade jag med Petter och Rebecca på gymmet efter skolan. Hinner inte med så mycket träning då det varit np och tp. Men hann träna idag i alla fall. Sen var det taco till middag, fett gott.

Torsdag; hmmm, det var igår. Få se, då var det np igen. Det var uppsattsen som var mellan 08.10 och 11.00. Stannade inte hela tiden, jag skrev ett berv till statsministern, svårt val. Flyttade om våra lektioner idag, så vi slutade tidigt. Härligt. På kvällen var jag med gulliga Jossan. Elina skulle vara med men hon skruvade så det gick ju inte. Hon kankse ska tävla i helgen, om hon ska det så önskar jag hon mest lycka i hela världen! <3

Fredag; yääääääy, today it´s friday and i´m in love. Not really, but okey. svenska nu då. Ja det är fredag och idag ska jag vara hemma med en massa brudar om det går som planerat. Hunnit vara hemma ett tag nu och väntar på... någonting. HEJDÅ

btw, vill ha färgglada t-shirtar med ett fint tryck på :D tänkte säga det så att just DU vet det!

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: ♥ julia

sv: lycko dig! :o

2010-02-12 @ 16:08:43
URL: http://nellyjuliamaria.blogg.se/
Postat av: ♥ julia

sv: vill verkligen ha en! :D

2010-02-12 @ 16:20:52
URL: http://nellyjuliamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0