fotografier

godmorgon världen, vilken underbar dag! säg vart går färden, vart åker vi idag?

hejhejhejhej på dej du din glada! Det är Lördag och underbart väder. Jag skulle egentligen varit ute och åkt skoter nu men jag stannade hemma för att kunna blogga, eller så inte. Jag har nyss varit ute och gått en prommenad och även hunnit fota lite. Eftersom att jag är mästerfotografen så är alla bilder underbart snygga.


smile to the camera!








pisan på min bmw :)


PÄRLAN!


SÖÖÖÖTA pisan :)

Idag lite senare ska ida komma hit och chilla 2 timmar kanske. Sen så kommer Jossan och Adina hit. Vi lär väl ha lika kul som vi alltid brukar. Sen så ska Emil komma hit om han hinner det, han är i dundret. Så om det inte blir sent kommer han :)

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: MAtilda ;)

Jag älskar den första katt bilden ;D

2010-02-13 @ 15:09:19
Postat av: hemlig

ojojoj så buuusiga pics :D

2010-02-13 @ 16:48:43
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Hanniiie

Joobi! Jag ser att du citerar Jimmy jansson ! :D

2010-02-20 @ 22:39:57
URL: http://hannassamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0