detta är spännande

hej jag heter Johanna. Jag fryser om händerna. i alla fall, över till ämnet.

I fredags så var det sista dagen på skolan innan lovet. härligthärligt :) på kvällen for jag på Adinas party på älvsbyvärken. Vi for dit vid 7 och fikade, och ja, gjorde det vanliga. Vi var vid 20 stycken och sen kom det några till som varit på en konsär, dom körde lite låtar och sen vid 3-4 somnade vi som var vakna längst. Liv slocknade redan vid 12, hon som brukar vara vaken läääääängst!



Lördag (igår) så var det tävling på högheden. Jag jobade i seketariatet med Madde, och massa andra. På kvällen kom Liv, Malin och Emma hit. Vi gjorde en smarrig middag och var ute och lekte.

Idag har jag varit på högheden sen klockan 9. Har varit hemma ett tag och nu är jag med Matilda. ikväll ska vi KANSKE till kanis med några, vet inte vem. Den som lever får se.

/Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0