dagen innan nyårsafton

I onsdags var det äntligen dags för att få vara hemma en dag utan att fara till stan och shoppa, skönt. I alla fall, jag vakande ganska tidigt men låg länge i sängen och njöt, sen körde jag epa till Ida och var där ett litet tag, sen for vi upp till Nybyn och var dära i stallet, jag tordes mata oliver och även borsta han *stolt*. Ja, jag är VÄLDIGT rädd för djur, speciellt hästar och hundar typ.



Hemma på byn ville Idas mammsi ha nya skor så då passade vi på att fara på affärerna i byn, hade adrig varit in i dom och kollat noga, och det lär jag inte göra så många gågner till. Fanns inte så speciellt fina skor i min smak. Nr vi kom hem skulle Ida slinga håret lite blondare, och sen så åt vi middag.

Ganska direkt efter att vi ätit for jag, Ida, Petter och Kim på gymmet och tränade armar och kondis. Jag körde nån slags stegring att man börjar på det tyngsta man orkar på bieceps och sen så trappar man ner, efteråt så sprängs det i armarna, jag har fortfaranade träningsvärk sen då, jobbigt. Sen hemma svettiga som vi var kom Elina och Therran till Ida och häslade på och var där resten av kvällen.

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Ida

duktig flicka du var nu! ;D

2010-01-02 @ 15:31:52
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0