helgen i småbo

hejhej där ute i den stoooooooooora världen!

har inte uppdaterat sen i fredags, for till småbo då och kom hem söndag kväll. Sen har det varit skola och sånt.

I fredags drog vi iväg på morgonen. Bra vi for då vi for, annars hade vi kommit fram VÄLDIGT sent. Vi kom fram någon gång vid middagstiden efter många pauser för att besöka en toalett. Fredag umgicks vi lite och trevligt var det.

Lördagen började tidigt för det skulle vara öppethus på AWPE. Vi kollade på föreställningar och åt korv. Eleverna var galna och snödöpte varandra, till och med en som bara hade linne typ, kallt är det enda ordet som finns för att beskriva det. Sen på kvällen så har några där på skolan skapat ett band dära som heter ZmowBoo. Dom hade gitarrister, basist, sångare, pianoist, trummis och en manager :D hehe, när jag var där så sjöng jag och spelade på eggs, asså ja.. vad dom nu heter. Dom säger "snart fullsatta globen". På natten satt jag, julia, johanna elice och kaj och åt kvällsfika. Kalle med ibland, dom försökte he ihop en rakapparat som var i 3 delar, od inte bara 5 minuter innan dom fick ihop den precis. Det var lite roligt att se.

Sen på söndagen for vi hem igen, tråkigt. Det var så kul dära. Tydligen är det roligare på veckorna då alla är där, det är så många som far hem på helgerna. Men spelaroll, ska tillbaka v.5 med elice och petter. Kom hem vid 6-7 så resten av kvällen chillade jag bara och var pigg som en lärka. Kunde aldrig somna, eller jo nån gång. men sent vart det.


ZmowBoo´s logga

/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jo, jag ville ju följa men det blev ju inte ....

Elina är våran :D

2010-01-26 @ 20:15:31
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0