Onsdag

Igår var jag hos Linn, vi var uppe i hennes rum och inte gjorde något speciellt. Det var längesen jag var där, hon har varit här men inte jag hos hon sen hon flytta. På kvällen följde vi med Johanna till gymmet, jag gjorde lite blandat och rodde lite båt. Men dock inte nå länge för vi for efter det. Sen kollade vi på fotboll, p92 och uppåt tror jag att det var som tränade. Sen for jag och Linn hem och åt popcorn och satt vid datorn. Sen kollade vi på feaky friday. Efter det sov vi, jag vaknade lite innan 11 och Linn sover än, haha.



/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA

2010-01-10 @ 19:41:25
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0