epaepaepaepaepaepaepa!!!!! :D:D:D:D:D

äntligen fredag och helg. Jag har inte spelat dator så mycket på senaste tiden, utan mest varit på Iphonen, men sånt är livet. Har inte hännt speciellt mycket sen förra Tisdagen så jag har inget att säga.

Igår efter skolan for jag hem och kollade på robinsson. Emil ringde och bad mig följa han och Patrik och sladda i korsträsk. Mitt i allt tog hans ström till mobilen slut, så han och Patrik kom hit utan att jag visste det. Vi var här ett tag och sen så smackade jag med Jossan, vi for dit och hälsade på.

Sen for dom hem och åt och jag stannade kvar hos Jossan. När dom ätit ringde dom igen och bad oss komma så då for vi upp till korsträsk och skulle sladda. Men tror ni inte det är igen snöat dära? öööh, jo det var de. Så himla typiskt!!!! Men det finns ju andra ställen att vara på, ett av dom ställena är kanis. Vi for dit och sladdade allihopa. Till och med Jossan! hör med häpnad! JOSEFIN LINDGREN SLADDADE! och kul var det allt.

Sen vid 8 någon gång hade dom hockeyträning så då for dom dit och vi hem. Jag och Jossan kollade på ett robinsson avsnitt, sen skjutsade jag hem hon. Efter det somnade jag gott i min säng som är kort enligt emil.

Just nu har jag så tråkigt så jag kollar på idol som jag har sett flera gånger. jaja, inte finns det mycket att göra inte. Ska gå på toa nu, hejdå!

/Johanna :)

Kommentarer
Postat av: ididiaidiaia

men gud så busig du ur sötjobi ;)

2010-01-29 @ 20:56:38
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; hon Therese granström ;) visst? typ min nya stil... not:)

2010-01-29 @ 23:27:22
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag är bäst på att sladda :D

2010-02-02 @ 20:24:41
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0