fotograf i öjebyn

idag var det tänkt att Ida skulle ringa och väcka mig 15 minuter innan vi for, och ja, idag gjorde det faktiskt. Jag var så trött så jag somnade om, då ringer Ida när dom står ute på våran gård, och observera tt jag sovde då. JAg kastade på mig alla kläder och rusade och kolla om dom var där ute. Jag snabbade mig och gjorde en macka med salami på. Jag sprang ut helt nyvaknad och förrvirrad med min macka i handen, och såklart tappar ajg en salami, jag plockar upp den å kastar iväg den i mammas blommor, som är fulla av snö. Tur var väl det. Sen väl inne i bilen bar det av till grans. Jag skulle ta kort på Ida och Therra som skulle irda Alert och Maetrix, fett awesome. I alla fall, sen var den dagen över med jävligt fula bilder.



/Johanna :)


Kommentarer
Postat av: IDAA

tha chaineees! ;P

2010-01-03 @ 22:51:52
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0